Cik Sastera Bercerita

Only you .
Sunday, September 22, 2013 | 12:36 AM | 0 comments
assalamualaikum .

lamanye la tak dapat nak update blog ni . bukan apa pon malas sebenarnye . so , hari ni baru ada masa nak update . tapi update kali ni memang sedih dan skema . tapi luahan hati aku yang takkan ada yang tahu . awal2 aku nak mintak maaf kalau ada yang tak senang dengan post ni .

post ni totally pasal MOHD HAIKAL SAFUAN ! aku tahu korang dah tahu dia ni sape kan ? dia satu-satunya jantung hati aku yang aku ada . setiap masa , setiap saat , aku hanya ada dia je . mungkin dulu aku dah buat silap sebab tak kukuhkan hati ni untuk dia . tapi . tu dlu . kenapa sekarang aku kena kehilangan dia . insan yang menceriakan hari aku . yang buat aku senyum , tak kira masa . dia satu-satunya orang yang aku ada . tapi sekarang . he's GONE !

cinta aku pada dia takkan pernah padam . sungguh aku sayangkan dia n takkan pernah lupakan dia . aku betul2 sayangkan dia . tapi dia? lepaskan aku macam tu je . tak dapat nak terima kenyataan . tak dapat nak berdepan dengan realiti . pedihnya menusuk sampai menggigil tangan tahan saket . nak menaip ni pun dah macam apa je . air mata tak berhenti mengalir . lagi perit bila semua kenangan aku dengan dia dikenang semula .

sebelum awak tinggalkan tadi , awak mintak saya nyanyikan lagu 'i love u-najwa latiff' . saya tak tunaikan pon permintaan awak tu . saya ni jahatkan . mesti awak kecewa dengan saya . mesti awak terkilan . saya yang tak layak untuk awak sebenarnye . masa awak ada kat hospital tadi , saya sikitkan tak kesiankan awak . hati saya keras sebab terasa dengan awak . mesti awak sakit hati kan ? mesti awak terasa gila2 dengan saya kan ?

setiap malam awak suruh saya menyanyi , tenangkan hati awak , baca al-fatihah , baca 3 qul , ayat kursi , doa tidur semua untuk awak . teman awak tidur . kadang2 awak yang jaga saya time tidur . awak jaga saya masa saya saket . awak tenangkan hati ni masa saya dah tak tentu arah . awak letakkan senyuman pada bibir ni masa saya tak mampu nak ukirkan senyuman tu. tapi mana arah tuju semua tu ? yang tinggal hanya memori dalam ingatan saya .

dah banyak kali saya buat awak terasa . banyak kali kecik kan hati tu . banyak kali musnahkan hidup awak . banyak kali lukakan hati tu . saya ego . saya tak pernah ambik peduli semua tu . saya tak pernah fikir perasaan awak . saya tak pernah nak pandang pon semua tu . saya bodoh . saya bengap sebab tak pernah cuba untuk faham awak . semua salah saya . dari mula sampai akhir . maafkan saya .

ni perkara terakhir saya nak tulis dalam blog ni . saya tak mampu untuk lupakan awak dan takkan mampu untuk move-on tanpa awak . hidup saya hanya dengan awak . hanya untuk awak . tapi kalau awak tak mampu nak hidup dengan saya saya faham . saya hormat keputusan awak . saya takde hak nak halang awak . takde hak nak cakap apa2 . maafkan saya . halalkan semua yang awak pernah bagi kat saya . maafkan semua salah silap saya dari hujung rambut sampai kaki . maafkan jugak sebab saya tak mampu nak lupakan awak sampai bila2 . 

just you in my heart MOHD HAIKAL SAFUAN !

assalamualaikum .

Older Post | Newer Post