Cik Sastera Bercerita

Kembali dan Pergi !
Tuesday, May 7, 2013 | 1:16 PM | 0 comments
assalamualaikum !

lepas semua masalah , ribut taufan yang melanda .
sekarang baru aku mula nak menaip balek .
entah , rasa awkward plak nak menaip .

aku bukan ada banyak cerita pon .
sejak drpd gaduh hari tu , aku dh jadi rapat ngan adik dia .
comel tau adk dia tu .
nama dia ?
NUR ERIKA SYAFIRA .
betul ke tak , tak tahu la tu .
pakat hentam je .

adk dia la jadi spy aku kat sana ,
kira ubt2 dia .
dia makan ke tak , ubat tu makan ke tak , apa yang dia buat !
well , aku kan queen control !
semua pasal dia aku nak tahu ,
dia menangis ke , merajuk ke , taknak makan ke .
aku WAJIB tahu !

cukup la pasal tu .
esok aku dah mula exam .
tapi , aku taktahu la macam mana rupa nak exam .
sebabnye , aku bukak buku pon tak .
mana nak bukaknye kalau dah menghadap tv je .
asyik2 aku tengok law&order SVU !
seronok la tengok pasal cerita bunuh2 ni .
rasa macam nak jadi detektif la pulak !
urgh ! layak ke :P

habes exam hari jumaat tu , dah ready nak g camp pulak !
kebangsaan , HERE I COME !
2 minggu pulak la merentungkan diri .
balek dari camp , dah cuti wesak !
so , sambung plak cuti mid year !
sebulan pulak la aku tak jumpa org2 kat sekolah tu !
waaaa ! rindunye :(

tapi kankankan .
ada sorg yang aku rindu gila nak mati !
MOHD HAIKAL SAFUAN !
sebabnye , dia nak masuk U dah .
18/5 nanti dia dah daftar .
I WILL MISS U CRAZILY !
nanti jangan pandang awek lain tau kat sana !
saya tahu la awek kat sana tu lagi cun , lagi matang dari sy !
tapi JANGAN PANDANG !
nanty cuti , jangan lupa turun kuantan !
I'LL WAIT FOR YOU HERE !

okay dah !
nadia over :P
takde benda sgt la nak cerita .
tu je la .
bye uolllsss !

assalamualaikum !

''starting a new relay''-cik sastera

Older Post | Newer Post