Cik Sastera Bercerita

Kesuntukan Masa !
Saturday, February 16, 2013 | 3:46 AM | 0 comments
assalamualaikum .

waaaahhh !
lamanye aku tak mencara blog ni .
rindu pulak nak berceloteh kat sini .
mmaf la ye , busy and tak sempat nak menaip .

minggu ni cuti raya cina tapi dapat homework menambun .
time ni je aku ada masa nak spend time dengan dia .
nak relax daripada training .
kepenatan tahu tak !

tapi yang bestnye ,
sepanjang cuti ni aku libur sama mek jaa .
asyik keluar bandar je .
tapi homework tak dilupakan .

akhirnya , aku dapat jugak jumpa haniza .
seronok jugak la sebab dah lama tak jumpa dia .
tapi mk n abah buat spoil .
ambik aku awal2 .. haih .

yang paling aku bersyukurnye .
aku ada mr.stalker dengan aku sepanjang cuti ni .
hari tu dia ambik 4 hari cuti .
so , banyak la masa yang boleh spend dengan dia .
dia la yang teman buat homework .
herjaga malammalam .
aku sayang dia :*

rasanye tu je .
2 mnggu akan datang pon aku busy .
so , redha je la .

assalamualaikum .

''iloveyou,sepet !''-cik sastera

Older Post | Newer Post