Cik Sastera Bercerita

Getting Hard To Accept ~
Thursday, January 17, 2013 | 11:30 AM | 0 comments
assalamualaikum !

cik leha .
oo cik leha .
tak rindu kat saya ke ?
apa dia ? tak pun ?
*kerat cik leha 44*
muahahaha *gelak jahat*

well , as you all know aku sekarang ni dah form 4 .
maknanya , kerja rumah semakin banyak !
macam nak gila je belaja addmath .
tu la subjek yang urgh !
tapi alhamdulillah la sbb aku ada pembimbing .
siapa ? my mak sedara uollss .
ada 2 org . sorang kt kntn , sorg kt putrajaya !

selain dari tu , aku ada incik hubby aku .
sape lagi kalau bukan MOHD, HAIKAL SAFUAN !
dia la yg meneman aku buat semua kerja sampai pukul 2 3 pagi .
kadang2 dia jugak la yang tolong aku buat kerja tu .
almaklumlah . dia dah habes sekolah !

lambatnya masa berlalu .
tiaptiap hari rasa macam urgh je !
tahun ni pulak sekolah aku macam hape je .
ada ke patot dia buat koko petang .
dah la macam tu ,
dua hari pulak tu !
memang balik tu aku terus terbongkang !

tahun ni aku sahut cabaran untuk amek arab .
so , aku amek 11 subjek semuanye .
aku just tambah arab , syariah dgn quran sunnah .
tapi aku tak belaja agama macam yang laen .
tapi aku belajar lagi mendalam daripada orang laen !

aku sebenarnya tak banyak benda yang nak cerita .
sekarang ni pon aku kat KL .
hari sabtu ni jadi photgrapher lagi !
dah lama jugak tak dapat jadi photographer .
so , sabtu ni boleh la nak lepas gian !

incik stalker aku ni mengada tau !
manjanye terlebih kadangkadang tu .
tapi takpe sebab dia memang macam tu .
aku terima dia seadanya .
aku takkan ubah dia melainkan benda tu memang patot diubah .
aku sayang dia sangatsangat !

awak yang sepet tu !
ayg sayang sangat kat b .
cepatcepat la balek kuantan !
rindu ler :(

assalamualaikum .

''love exist everywhere''-cik sastera

Older Post | Newer Post